Wednesday, April 4, 2012

Same "Wave Length'?


Assalammualaikum dan selamat sejahtera.

Entri kali ni aku nak kongsi pasal famili aku sendiri.  Kami 3 beranak: suami aku (Alfa Booty), aku (Siti Roziah) dan anak aku (Dhia Qistina Booty).

Suami dan anak aku ni, klu disuruh bergambar, camni lah jadinya...mcm2 ekspresi  wajah, yg buruk, yang lawak. Especially suami aku nih....susah nk dapat photo dia yg betul2 ok hehehe...sukaaaa sgt buat lawak dan memek muka apa2 ntah! Geram kadang2 hehehe....

Tapi, itulah kemanisannya.  Kami sekeluarga mcm 'geng'...kepala gila2 (bukan serius sakit mental taw!).  Kami boleh dikatakan sama 'wave length'.  Sama2 sukakan gadget, IT, internet, BB, laptop/tablet dan sebagainya.
Sejak kebakaran rumah kami 3 tahun lepas (2009), kami menjadi lebiiiih akrab seperti kawan baik.  Kami menjadi lebih berhati2 dan saling memahami antara satu sama lain.  Suami aku bekerja sendiri, titik peluh sendiri...aku pulak makan gaji 'gomen'.  Alhamdulillah, rezeki cukup2 untuk kami anak beranak.  Hidup dalam penuh kesederhanaan selagi mampu.  Kami tak ada pun ramai kawan baik dalam dunia ni, cukuplah sekadar beberapa org 'BFF' (you know who you are, friends!) yang turut sama bersama kami ketika susah dan senang, ketika tawa dan tangis, ketika kurang duit dan byk sikit duit...hehehe.

 
 
 
 
 

Ok, enough! Lain kali sambung lagi.  Ada banyak lagi gambar2 nk upload.  
Tunggu....forever! hehehe

Photobucket Love 4ever...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...